nase je napisao:naime radi se o klimama kojim sam se susreo.
primer:
klima je puna fluida al se kompresor ne ukljucuje ,ako ga ukljucim direktno na akomulator onfda radi , a u nekim slucajeva i to ne uspeva iako je namot kompresora dobar,
Interesuje me dal ima neki nacin kako to ide sa sispitivanjem koim redosledom i koji su ti presostati koje izgledaju kao prekidace neke.
Molio bih neko ko je radio _radi_taj poso molo da obrazlozi te probleme ,gde se nalaze te prekidace sta regulisu i tako to
pozdrav

Reci o kom se tacno autu radi pa da vidimo kakav mu je sistem .Posto kazes da ima na kompresoru namotaj,znaci to je kompresor sa el. magnetnom spojnicom(postoji i sa elektricnim ventilom).Ako je klima manuelna,da bi se kompresor ukljucio moraju da se ispune 2 uslova:
1.Da senzor temperature na isparivacu tj. njegovi kontakti budu zatvoreni
2.Da visestruki prekidac pritiska zatvori kontakte za normalan pritisak u sistemu
Ako je klima digitalna,racunar klime daje signal motornom racunaru i on ako su svi parametri zadovoljavajuci daje komandu kompresoru i ventilatoru kondenzatora da krenu.Ovaj sistem zahteva dijagnosticki uredjaj da bi se otkrilo u cemu je problem.
Cest problem je i u relejima kompresora i ventilatora pa zato nam daj model auta da vidimo o cemu se tacno radi.