Reparacija Ablendera Vito-Sprinter-LT VW Transporter 0015404945

Autoelektronika - Elektronski sistemi u vozilu

Urednik: Barbarella56

Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
RadovanPetkovic
_
_
Postovi: 58
Pridružen: 07 Avg 2018, 17:18
Location: kikinda
Specialty: automotive

Reparacija Ablendera Vito-Sprinter-LT VW Transporter 0015404945

Post napisao RadovanPetkovic » 17 Feb 2020, 14:27

AUTO ELEKTRONIKA
VRSTA VOZILA: Kombi
PROIZVOĐAČ: Merzedes, VW
MODEL: Vito Sprinter LT Transporter
****************************
PREDMET SERVISIRANJA: Ablender, Prekidači pod volanom ili kako ko već zove
OZNAKE: 0015404945
****************************

SIMPTOMI:
Ne pali kratka svetla, duga svetla, Migavce, Brisače.....


PREDUZETE RADNJE:


Opisaću reparaciju ručice Ablendera za Mercedes
Kontakti ovog Ablendera mislim da direktno uključuju sijalice. Posle izvesnog vremena kontakti se zaprljaju i izvarniče. Da nepričamo kada se ubace jače sijalice u Farove ili stručno priključi prikolica. Najjeftinija zamena je kineski Amblender oko 7500.00din . Iz iskustva NEUZIMAJTE NI SLUČAJNO VAŠ JE STARI DALEKO BOLJI. Zašto?
Imao sam da repariram takav takoreći nov. Par meseci radio. Limovi koji treba da su savitljivi i elastični a na krajevima da imaju "platinsko dugme" tj ojačani deo kao kod relea - kontakt. Kinezi imaju nešto što liči na bakar. Limovi popucaju ne daj bože da se nategne PUCA i otpadaju kontakti. Đžaba bačene pare ali kupci misle "NOVO JE".
Uglavnom Originali su preko 15000.00.
Problem sa pozicijom, kratkim svetlom i maglenkom se lakše rešava. Skida se samo kutijica sa zadnje strane Ablendera. Dva vijka i odleme se oko četli limića. Malo su zavučeni i teže doći do njih i treba jača lemilica (pištolj). Kada se skine zarotira se bubanj sa grebenima i odvoji se od kutijice. U kutijici su kontakti koji moraju da se oćište i ispoliraju. Tada se elastični limovi malo pokrive da kontakti imaju čvrsto ispravno naleganje. I vrati se sve nazad.
Ako postoje problemi sa Migavcima, dugim svetlom, ablendom ili brisačima. Mora dalje da se rastura Ablender.
Skine se poklopac
Odvoji se prekidač sva četri migavca i odlemi sijalica u njemu. Potom se odvrnu mali vijci koji pričvršćuju kontaktorsku ploču. Voditi računa da iglice ne poispadaju. Svi su različitih veličina. Proveriti iglice da nisu istopljene i skraćene. Moguća zamena ekserima iste debljine. Obavezno je odmastiti i oprati pa podmazati novom mašću.
Oprati i očistiti kućište sa elastičnim limovima i kontaktorima. Neispravne dobro ispolirati. Limove nategnuti tako da kontakti prave čvrst i ispravan kontakt. Sve ponovo sklopiti. I ako je sve u redu radiće bar još toliko koliko je i radilo.
Pre montaže potrebno je ispitati ispravnost remonta.
Dovede se plus napajanje na pinove 10-11-18 a na sve ostale možete prikačiti sijalice a drugi kraj sijalice ka MASI. Preklopnike sve isprobajte i sijalice bi trebale svetleti ispravno, drmanjem ručica nesme ni jedna sijalica da treperi. Naravno može se ispitati i sa jednom sijalicom ali onda morate znati gde šta svetli. Preporuka koristiti što jače sijalice možda od farova. Jedino tako ćete proveriti ispravnost kontakata.

Ako neko ima još šta da doda ili priupita bio bih srećan.
Jer ovako pomislim da jedino se ja patim ovakvim stvarima :)


https://youtu.be/3ro94X0X3CI
Prilog
Vito prekidači   .jpg
Vito prekidači  1.jpg
Vito prekidači  2.jpg
Vito prekidači (2).jpg
Vito prekidači (2)a.jpg
Vito prekidači (3).jpg
Vito prekidači (4).jpg
Vito prekidači (5).jpg
Vito prekidači (8).jpg
Vito prekidači (9).jpg
Vito prekidači (10).jpg

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano
    Zadnji post

Natrag na “Autoelektronika”