Alternator kod GOLF 2 problem

Autoelektronika - Elektronski sistemi u vozilu

Urednik: Barbarella56

Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
Avatar
makkki79
_
_
Postovi: 210
Pridružen: 29 Feb 2008, 21:57
Location: Ćuprija

Alternator kod GOLF 2 problem

Post napisao makkki79 » 29 Okt 2008, 12:26

Imam problem sa alternatorm kod GOLF 2 nece da puni uopste, ustvari nema pobude pa zato ne moze ni da puni, inace u instrument tabli ima led diodu koja je ispravna jer sam je proverio, moze li mi neko reci kako on ustvari dobija pobuda jer ima led diodu umesto sijalice i kako zatvara krug preko led diode?
Maki

Avatar
Vojvoda
____
____
Postovi: 3369
Pridružen: 17 Dec 2006, 22:14
Location: Srbija
Contact person: Mirko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd, Karaburma

Re: Alternator kod GOLF 2 problem

Post napisao Vojvoda » 29 Okt 2008, 19:51

Maki, promeni regler i ne razmišljaj puno o tome kako sve to radi nego ćeraj taj auto. :tooo:
Šalu na stranu. Princip rada je sledeći. Kada je motor ugašen i daš kontakt, lampica sija, jer sa alternatora nema napona. Kad se pokrene motor i zavrti alternator, on preko jedne diode da napon na lampicu i ona se ugasi. E sad, kako to, dobije napon a ugasi se. To je postignuto tako što je lampica preko kontakt brave na stalnom plusu 12V a sa druge strane dok alternator nije u pogonu ima 0V i lampica sija. U momentu pokretanja motora i alternatora taj drugi kraj lampice takođe dođe ne potencijal od 12V (13,8V) i lampica se gasi jer su sad oba kraja lampice na istom potencijalu. Isti je princip i sa LED diodom samo što u sklopu instrument table imaš i nešto elektronike koja napon prilagođava radu te LED diode. Inače alternator je u stvari generator naizmeničnog napona i za potrebe punjenja akumulatora taj se napon ispravlja pomoću par jakih dioda u sklopu reglera.
Budženje je majka zanata.
Ko dobro budži, bolje pare uzima.
http://www.youtube.com/watch?v=WBao61sI ... ture=share

NERA 90

Re: Alternator kod GOLF 2 problem

Post napisao NERA 90 » 22 Jan 2009, 20:17

KONTROLNA SIJALICA DOBIJA NAPON KAD DAS KONTAKT A KAD STARTUJES MOTOR ALTERNATOR PREKIDA MASU KOJA IDE NA KONTROLNU SIJALICU...UZMI PROBNU LAMPU I STIPALKU PRIKACI NA PLUS A DRUGU STRANU STAVI NA D+ I KAD STARTUJES MOTOR TREBA DA SE UGASI LAMPICA..TAKO CES ZNATI DALI JE KVAR ALTERNATORA ILI JE DALJE U INSTALACIJI ILI NA TABLI SA OSIGURACIMA I RELEJIMA...POZZ

Avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 24446
Pridružen: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Alternator kod GOLF 2 problem

Post napisao Stolle » 22 Jan 2009, 20:23

Mala slova! :uca:
"29 poslednjih dana u mesecu je najteže"

Avatar
tom
gxu
gxu
Postovi: 2890
Pridružen: 23 Apr 2007, 20:01
Location: Strumica
Contact person: TOME
Specialty: tv
Lokacija: Makedonija

Re: Alternator kod GOLF 2 problem

Post napisao tom » 22 Jan 2009, 20:33

Tipican primer alternatora

slika...slika

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano
    Zadnji post

Natrag na “Autoelektronika”