Stranica: 1/1.

Opel Astra 2.0D 1997 Airbag-[RESENO]

Napisan post: 26 Nov 2007, 14:58
napisao zlix
Lampica svetli ali nisam imao sa cime da odradim dijagnostiku ,dali mogu sa ovim da vidim gresku i da je otklonim na sledecem : SRS Unit GM 90 569 340 BQ Siemens 5WK4 175 ,14/97 01 unutra je po svemu sudeci HC11E9 a pise ovako M 926776 ,ZC432386CFN4 ,O-CE, QQHN9701!
I dali je dovoljno sledece za obd2 4gnd,7k-line ,16vcc -inerf max232 modifikovan! Hvala unapred

Napisan post: 26 Nov 2007, 16:18
napisao rubin_miki
od aira na opelima ti je pin 12-K-line.da, sa ovim programom mozes napraviti dijagnostiku i videti zasto ti svetli...motorolu nemas potrebe dirati OSIM ako nema CRASH-data t.j. ako nema sudar i jastuci izbaceni....znaci, samo dijag, otklanjanje problema i brisanje greske.............

Napisan post: 26 Nov 2007, 17:51
napisao zlix
Super ,Hvala Rubine i Miki -znaci k na 12 pin kao sto pise u softu ! :tooo:

:kolege: :pivopije:
Ako jos negde zapne eto me opet :skroll: :tuptup:

Napisan post: 15 Dec 2007, 20:17
napisao zlix
Jos mi cova nije doterao auto da vidim kod greske ,aman ubedjuje me da mu modul nevalja ,sad je vec druga prica ("sin je vozio pa je zakacio srndaca" a airbagovi nisu otvorili samo lampica gori ) !

KAKO da vezem napajanje na ovaj modul i vidim dump sa motorcrackom ,nemam s cime da skinem mcu !???
Hvala unapred !!! :?

Napisan post: 15 Dec 2007, 20:38
napisao Vojvoda
Kod Opela, a i kod većine ostalih marki automobila prilikom paljenja motora kontrolne lampice treba da gore i par trenutaka kasnije da se pogase ISTOVREMENO. Ako se lampa za air-bag gasi pre ili kasnije onda je neko petljao po elektronici, tj. auto je bio lupan pa popravljan, a nije mu zamenjen senzor i uložak aktiviranog air-bag uređaja već je nešto prespojeno pa se lampica naknadno (ili pre) gasi. Još jasnija situacija je kad se lampica ne gasi. Onda ili imaš kvar na instalaciji, što je malo verovatno, ili je air-bag odradio svoje pa je auto popravljen a elektronika nije dirana, što potvrđuje i priča o srndaću.
Dakle, auto je bio havarisan, ili kod pređašnjeg vlasnika ili je sin tresnuo negde pa sredio auto da tata ne vidi.

Napisan post: 15 Dec 2007, 20:42
napisao zlix
Pa kako da resim motorolu bez duvaljke ! moze li mi ko pomoci ???
:?:

Napisan post: 15 Dec 2007, 20:50
napisao fanzo
Mislim da bi lampice trebalo da se gase jedna po jedna...nadam se da si napravio štamparsku grešku.
Ako je bila havarija i popravka nije propisno završena , airbag svetlo bi sijalo stalno ili bilo stalno ugašeno , što je znak neispravnosti , ako će neko hteti da otalja ovaj posao onda će lampicu od na primer airbag-a vezati na (primer) AKU , što prouzrokuje istovremeno gašenje obe , što bi i navodilo na sumnju da je neko nešto budžio.

Napisan post: 15 Dec 2007, 20:57
napisao zlix
Hvala vam Ljudi na odgovorima ,sve je to lepo ,ali meni trba vezivanje modula na napajanje van auta kako bih iscitao dump ,jer ne bih da seckam foliju pa da je krpim a duvaljka mi nije pri ruci da bih MCU prebacio u programator ! ima li neko da mi pusti nesto makar na private ! :?:

Napisan post: 15 Dec 2007, 21:36
napisao rubin_miki
moze, moze, samo jos da das sve informacije o modulu i motoroli..otkud ja znam koja je motorola unutra pa da dajem neke informacije kako da vezes??
kako ja da dekodiram mobilni aj te molim objasni? ili prvo kontrapitanje bice-koji mobilni??
i daj prvo zakaci na dijagnozu i vidi koje ce sve greske izbaciti, koje ce pobrisati a koje ce ostaviti..

Napisan post: 15 Dec 2007, 21:57
napisao zlix
ok Hvala Rubine & Miki koji god da je-unapred ! Gore je vec napisano koji je bosch-siemens GM90569340BQ
5WK4 175
Made in Germany
BQS02538287 14/97 01
procesor unutra
M 926776
ZC432386CFN4
O-CE
mask QQHN9701----------ovo bi trbalo biti hc11E9 52 plcc kristal na 7 i 8 masa na 1

na konektoru modula pise J2111
dva reda ,prvi 15 nozica
drugi 7 nozica ostalih 8 je prazno
pored motorole ima UAA1280T
a malo dalje SIEMENS
700001FAEGW0
V1-2
moze li sad pomoc kako da ga citam i ispravim ako treba?

Napisan post: 15 Dec 2007, 22:30
napisao rubin_miki
I:\DUMPs\Opel\90 569 340 BQ 5WK4175 HC11E9
kako vidis, ima cicak info i za njega, budi bez brige.... :mrgreen: :fanzo:
ajd sad prikljuci ovako motodrolju, procitaj i salji dump da ti ocistim dump....
ne obaziri se na oznacene brojeve na slici, to su oznake za moj programator, gledaj rx, tx, reset, napajanje od 5v masa i tako dalje, ovo je dovoljno za svako ko radi malo sa motorolama da razume sta dalje treba......
pozz

Napisan post: 16 Dec 2007, 15:48
napisao Vojvoda
Ma svašta ljudi rade prilikom popravke havarisanih vozila. Drugar se bavi tim poslom pa zato znam i šta se dešava. Proveriću ovo oko redosleda gašenja lampica na novoj ASTRI kod teče pa će da napišem detaljno, ali mislim da sam u pravu jer prilikom starta motora lampice za ulje i akumulator se gase odmah a ostale kontrolne lampe nakon par trenutaka.

Napisan post: 16 Dec 2007, 20:36
napisao zlix
Ma ok je sve to , i sto mi Rubin poslao, znao sam da vezem, no mi problem stvara 2 pin na m...drolji , vezan je na 5v izgleda direkt ispod procesora ,a nisam bio siguran ,pa sam mislio ako neko ima raspored nozica za ceo air modul da mu odatle dovedem napajanje i premerim 2 pin ,no sad vidim da je uzalud i da ga moram preseci i vezati na gnd kako bi ga iscitao ,a sto se tice resetovanja i brisanja koda greske ,ako je covek siguran da je samo ovo onda nema problema imam alat zakacim se na pin 12 k-line i reseno !
hvala na svemiu do sada ,nadam se da je sledece sto cu kucati -r.s.no! :tooo:

Napisan post: 18 Dec 2007, 20:11
napisao Vojvoda
Dakle što se tiče lampica, nakon davanja kontakta ključem upale se sve lampice i posle par trenutaka se kontrolne pogase gotovo istovremeno, dok se lampice za ulje i akumulator gase tek nakon paljenja motora tj. ne može se air bag spojiti na njih ali može na neke druge. Fora je u tome što se čini mi se air bag lampa gasi poslednja od svih kontrolnih lampi, tako da je lako provaliti da li je neko tu petljao nešto.
U ovom slučaju ili je auto lupan pa popravljen a air bag i senzor nisu zamenjeni (udarac u srndaća bi trebalo da aktivira air bag) ili je tu nešto neispravno. U svakom slučaju auto treba odvesti u ovlašćen servis i odraditi dijagnostiku pa koliko košta da košta. Te stvari nisu za zezanje.

Napisan post: 19 Dec 2007, 06:32
napisao zozontv1
Ne znam da li se benzinac i dizel u tom pogledu razlikuju, ali
kod benzinca se lampice gase kad se motor "upali", doduse ne sve istovremeno.

Napisan post: 19 Dec 2007, 20:52
napisao zlix
izgleda da je neko pre ovog cove tumbao auto, jer uopste nema lampice za air izvadjena je a dumpovi su u prilogu,resio sam to i nije neki trik jedino onaj pin 2 je malo zaj...n ako se nema komplet alat !
pass za ove dampove na pm kome treba nek se javi
hvala svima na pomoci ! RESENO
:tooo:

Napisan post: 19 Dec 2007, 21:18
napisao rubin_miki
cek, nejavljam se iz servisa nego odmaram kuci i citam..si sredio dump ili sutra da sredjujem, jos ga nisam ni skinuo da znam sta da radim?

Napisan post: 19 Dec 2007, 21:28
napisao zlix
naravno da sam sredio dump ,to je najmanji problem ! Hvala :pivopije:

Napisan post: 19 Dec 2007, 21:31
napisao rubin_miki
ok..za dalje, da znate da posedujem veeeeliku bazu dumpova za air, ako treba nekome, nek pisti i vristi :fanzo:

Napisan post: 19 Dec 2007, 23:43
napisao Vojvoda
zozontv1 je napisao:Ne znam da li se benzinac i dizel u tom pogledu razlikuju, ali
kod benzinca se lampice gase kad se motor "upali", doduse ne sve istovremeno.
Model na kome sam ja posmatrao redosled gašenja lampica je benzinac 1.4 nov, kupljen preko Zastave letos. Možda je fabrika u međuvremenu nešto menjala, tek kod ovog auta i ne možeš startovati motor pre no što se ugasi jedna od lampica a ta se gasi ubedljivo poslednja od svih.