Stranica: 1/1.

Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 05 Jul 2022, 16:12
napisao jaro
AUTO ELEKTRONIKA
VRSTA VOZILA: (putnički auto, kamion, kombi...) putnicko
PROIZVOĐAČ: (unesite tačno kao što piše, ne skraćujte imena) VW
MODEL: (tačno kako piše na vozilu) Cady
GODIŠTE: 2008g
****************************
PREDMET SERVISIRANJA: (ventilator, ecu, dugmići, daljinski, pumpa itd...) alternator
IME/PROIZVOĐAČ:
OZNAKE:
OZNAKE DODATNE:
****************************

SIMPTOMI: napon bez potrosaca 13. 8V, a sa svetlima, klimom 13.45
(ukratko, kratak opis kvara)

DETALJAN OPIS KVARA:
(detaljno, ako je potrebno)

PREDUZETE RADNJE:
(opiši detaljno šta si već preduzeo, a nije pomoglo)

Sredjivan akternator (bili ukopani klizni kolutovi, lezajevi)



Auto je prijateljev, samo mi se pozalio na punjenje, merio sam mu napon, i poslao ga kod autoelektricara.
Posle sredjivanja alternatora napon je 14V bez potrosaca, a 13.5V sa potrosacima.
Autoelektricar ga ubeđuje da je to ok, da neki automobili imaju kao neki "eko rezim", te malo smanje napon.
Mislim samo da ga ovaj kulira, da nesto nije dobro uradio.
Bavio li se neko ovom problematikom?

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 07 Jul 2022, 18:57
napisao jaro
Je li moguce da se niko nije bavio ovom tematikom?

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 07 Jul 2022, 19:43
napisao vlatkocopa
Posto sam poceo da se bavim sa viljuskarima kad pravimo redovne servise prvo proverim napon akumulatora na ugasenom motoru,ako je dobar trebao bi biti izmedju 12,8 i 13,2V i vise...oni slabiji pokazuju 12,5V i kad se vergla padnu na 10V.Ako je od onih slabijih kad se startuje motor pocne polako da puni alternator i napon pocinje da se dize i ako dostigne 13,6-13,8V znaci da je alternator ok.Sa potrosacima nisam probao posto viljuskari vecinom imaju samo dva fara napred sa halogenim H3 po 55W.

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 07 Jul 2022, 21:39
napisao buzdumra
punjenje po mojoj proceni treba da bude 13.8 - 14.2 ,. a moze i 14.4 (sve preko toga ne bi trebalo, al nije definisano naponski koliko strujno)
a stvar radi na "novijim-sranje" autima radi prosto .
racunar posmatra potrosnju , klime , ventilatora , ... tako diktira "regleru" koliko da puni (strujno) samim tim menja se i napon.... ali ima senzor temperature u altenatoru (ntc-ptc ili sama dioda) koja salje informaciju i postoji mogucnost da se prekine punjenje u nekim momentima ili naglo padne napon

imao sam situaciju da napon ode u nekim momentima kad se malo zagreje na 16v ali samo impulsno deo sekunde... i tako par puta i prekine punjenje (lik ladno ubacio u audija dizelaza ...aku. od 60A lolzi ) kad upalis klimu , ecu skonta rokaj struju /// ali aku. ima manji unutrasnji otpor ,... cao...gasi lolzi

lm merenje mozes izvrsit upalis motor , upaliti sve ventilatore (dijagnostikom ili zagrejati auto) servo volana , svetla ... mozes drndat i podizace .
pratis pad napona na aku. i meris struju na altenatoru vreme dok se ne ustabile podaci (napon i struje)


druga varijanta su posebni uredjaji za testiranje opterecenja sistema...to mi nemamo :tooo: :tooo:

-na osnovu tih podataka bice ti jasnije dal je dobo ili nije

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 07 Jul 2022, 22:45
napisao jaro
Hm, ali ako mu komp kaze - spustaj na 13.5V, to je vrlo glupo, bez obzira na uslove (temp, potrosnja...).


Tu bi najradije ugradio drugi, ili modifikovan regler.
Jebes tehniku- taman smo zaboravili na glupe diname, sada imamo glupe alternatore...

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 07 Jul 2022, 23:40
napisao KASA1
Ajd, izmjerit ću ti sutra na svom passatu (2.0 TDI) ako te zanima, alternator original, još nije diran.

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 07 Jul 2022, 23:54
napisao jaro
Moze, hvala.

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 08 Jul 2022, 12:35
napisao KASA1
U radu bez većih potrošača 14.15V, uz uključenu klimu 13.95, stand by 12.7V.

Re: Alternator VW CADY 1.9TDI

Napisan post: 08 Jul 2022, 14:04
napisao jaro
Hvala