FORD Mondeo Ožičenje motornog prostora-gdje nabaviti
Napisan post: 14 Jul 2013, 11:00
Nabavio sam prije 3 mjeseca jedan FORD Mondeo karavan 2.0 Automatik klimatiziran (bio u originalu, sad je ručni mjenjač) proizveden 1996 ali pripada liniji 1997-2000 MKII.
Od prvog dana imam problema s njim, najrađe bi ga polio benzinom i zapalio, ali žao mi dobrog motora i prilično očuvane karoserije i podvozja.
Problem je u ožičenju. Naime, po riječima majstora koji se bave Fordovima, u to doba su u Fordu "eksperimentirali" sa ekološkom izolacijom električnih vodiča u tom vozilu, i ispostavilo se da se ta izolacija, sada nakon 15 i kusur godina, jednostavno mrvi sa žica.
Ni jedan majstor u široj okolici ne želi imati posla sa mojim autom. Trenutno mi ostaje da ga zapalim ili da kupim orignalne kablove koji koštaju skoro više nego samo auto na tržištu (6000Kn, a ja sam za neregistriran auto dao 1200€).
Osim toga, kako su na ovome mijenjali mjenjač iz automatskog u ručni, tako i ECU nije odgovarajuće vodio motor (loš rad na minimumu i oklijevanje kod ubrzanja). Da bude stvar više seksi, nakon nekoliko dana ECU je ugasio motor jer mu je PATS iz nekog razloga pomislio da je ukraden. Da bi ponovo aktivirao PATS trebao sam šlepati vozilo u ovlašteni servis gdje bi me oderali 1000KN (šlepanje i aktivacija). Da bude stvar i ljepša od toga, po riječima jednog mlađeg majstora koji se bavi isključivo ECU-ima, na mom se ne može software-ski isključiti PATS. Nije mi bilo i do tog seksa, pa sam odlučio ubiti dvije muhe i nabaviti ECU za 500KN od Mondea karavana 2.0 1997-2000 sa klimom ali sa ručnim mijenjačem i mogućnošću isključivanja PATS-a.
To se ugradilo, poništio se PATS i majstor koji je to radio je napravio đir sa njim, parkira ga ispred moje kuće i nestane, tj neće više da se javi na telefon. Ja, da ne odem u zatvor, prijeđem preko toga i prežalim tog majstora. Upalim auto i nakon 10 km on prokuha i hladnjak vode se raspadne. Odvedem ga u poznanika koji popravlja Peugeot-e i on nakon nekoliko dana promjeni hladnjak (100€ novi sa rukama). Naravno, kenjac je promjenio hladnjak, ali nije gledao zašto je onaj prije prokuhao i pukao i ja nakon novih 10 km. sjedim u autu koji je prokuhao. Nakon tjedan dana poznanik dođe i odšlepa auto o svom trošku i ustanovi ovu priču sa kablovima tj da su rađeni od neke eko izolacije koja se sad mrvi.
Ne budi više naivac, ja instaliram Autodatu i nađem da par žica na konektoru za ovaj trenutni ECU ne odgovara položajem kao za originalni ECU i da su među njima i upravo te žice od ventilatora hladnjaka.
Sad, da bi ja to osposobio da radi, meni ne preostaje nego zamjena svih žica u motornom djelu (navodno se raspadaju samo one tamo jer su tu izložene visokim temperaturama)
Moja je sad ideja da nabavim polovne kablove motornog djela od Mondea Karavan 2.0 1997-2000 ručni mjenjač sa klimom i da ih pregledam, i ako treba, zamjenim žice sa lošom izolacijom novim silikonskim, pa da ugradim umjesto ovih postojećih.
Ima li netko ideju gdje da potražim ožičenje sa jackovima, a da cijena bude povoljna. Ili netko ima bolji prijedlog (osim polivanja benzinom i paljenja, jer to je očito vrhunski doseg ovih današnjih "servisera" u mom okruženju).
Osim toga, ima li igdje nabaviti shemu ožičenja specifičnu za odgovarajući ECU. Ako treba, nije problem dati odgovarajuću naknadu za takvu shemu.
Oiginalni ECU je bio POET (97BB-12A650-SC)
Trenutno je u njemu OWLS (97BB-12A650-ACB)
Od prvog dana imam problema s njim, najrađe bi ga polio benzinom i zapalio, ali žao mi dobrog motora i prilično očuvane karoserije i podvozja.
Problem je u ožičenju. Naime, po riječima majstora koji se bave Fordovima, u to doba su u Fordu "eksperimentirali" sa ekološkom izolacijom električnih vodiča u tom vozilu, i ispostavilo se da se ta izolacija, sada nakon 15 i kusur godina, jednostavno mrvi sa žica.
Ni jedan majstor u široj okolici ne želi imati posla sa mojim autom. Trenutno mi ostaje da ga zapalim ili da kupim orignalne kablove koji koštaju skoro više nego samo auto na tržištu (6000Kn, a ja sam za neregistriran auto dao 1200€).
Osim toga, kako su na ovome mijenjali mjenjač iz automatskog u ručni, tako i ECU nije odgovarajuće vodio motor (loš rad na minimumu i oklijevanje kod ubrzanja). Da bude stvar više seksi, nakon nekoliko dana ECU je ugasio motor jer mu je PATS iz nekog razloga pomislio da je ukraden. Da bi ponovo aktivirao PATS trebao sam šlepati vozilo u ovlašteni servis gdje bi me oderali 1000KN (šlepanje i aktivacija). Da bude stvar i ljepša od toga, po riječima jednog mlađeg majstora koji se bavi isključivo ECU-ima, na mom se ne može software-ski isključiti PATS. Nije mi bilo i do tog seksa, pa sam odlučio ubiti dvije muhe i nabaviti ECU za 500KN od Mondea karavana 2.0 1997-2000 sa klimom ali sa ručnim mijenjačem i mogućnošću isključivanja PATS-a.
To se ugradilo, poništio se PATS i majstor koji je to radio je napravio đir sa njim, parkira ga ispred moje kuće i nestane, tj neće više da se javi na telefon. Ja, da ne odem u zatvor, prijeđem preko toga i prežalim tog majstora. Upalim auto i nakon 10 km on prokuha i hladnjak vode se raspadne. Odvedem ga u poznanika koji popravlja Peugeot-e i on nakon nekoliko dana promjeni hladnjak (100€ novi sa rukama). Naravno, kenjac je promjenio hladnjak, ali nije gledao zašto je onaj prije prokuhao i pukao i ja nakon novih 10 km. sjedim u autu koji je prokuhao. Nakon tjedan dana poznanik dođe i odšlepa auto o svom trošku i ustanovi ovu priču sa kablovima tj da su rađeni od neke eko izolacije koja se sad mrvi.
Ne budi više naivac, ja instaliram Autodatu i nađem da par žica na konektoru za ovaj trenutni ECU ne odgovara položajem kao za originalni ECU i da su među njima i upravo te žice od ventilatora hladnjaka.
Sad, da bi ja to osposobio da radi, meni ne preostaje nego zamjena svih žica u motornom djelu (navodno se raspadaju samo one tamo jer su tu izložene visokim temperaturama)
Moja je sad ideja da nabavim polovne kablove motornog djela od Mondea Karavan 2.0 1997-2000 ručni mjenjač sa klimom i da ih pregledam, i ako treba, zamjenim žice sa lošom izolacijom novim silikonskim, pa da ugradim umjesto ovih postojećih.
Ima li netko ideju gdje da potražim ožičenje sa jackovima, a da cijena bude povoljna. Ili netko ima bolji prijedlog (osim polivanja benzinom i paljenja, jer to je očito vrhunski doseg ovih današnjih "servisera" u mom okruženju).
Osim toga, ima li igdje nabaviti shemu ožičenja specifičnu za odgovarajući ECU. Ako treba, nije problem dati odgovarajuću naknadu za takvu shemu.
Oiginalni ECU je bio POET (97BB-12A650-SC)
Trenutno je u njemu OWLS (97BB-12A650-ACB)