VIN: WF0NXXGBBNTS90601
Imam popriličan problem sa ovim Fordom.
Kupio sam ga prije dva tjedna i već mi treći put neće da pali. Prva dva puta je bilo do dotrajale izolacije instalacija oko motora što je lako riješeno međutim ovaj put je do blokade motora od strane ECU.
Naime, kad pokušam upaliti motor, signalna lampa od PATS-a blinka 1 minutu brzim treptajima da bi nakon toga pokazala kod 16 (jednom kratko, pauza, 6 puta kratko i tako u krug).
Po opisu koda to bi trebalo biti da nema komunikacije između ECU i PATS.
Bio je jedan momak koji se bavi sa elektronikama u autu i ispitao antenu i još nešto oko toga i rekao da treba ponovo programirati ključ.
Imam ja i master ključ (crveni) i obični ključ ali ni jedan ne poništava ovaj gore opisani kod greške.
Rečeno mi je da treba to (reprogramiranje ključeva) da se napravi u ovlaštenom servisu s njihovim kompjuterom.
Osim toga, rečeno mi je da ovaj moj ECU jedini nema mogućnost da se isključi funkcija imobilizacije, koju bi ja najrađe isključio.
Ima li ko kakvih iskustava sa ovim?
Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji
Urednik: Barbarella56
Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
- nike
- gxu
- Postovi: 2896
- Pridružen: 21 Mar 2010, 11:35
- Location: Split HR
- Warranty service: Atosa Arisco Ozti Fimar Roller-Grill Systemair Fiocchetti Prismafood Cappone Hendi Omniwash Icetech ItalI-Ice
- Contact person: NIKE
- Specialty: whitegoods
- Lokacija: Split, HR
Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji
"Blago budalama, njima je lako jer ne misle tako!" PV
Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji
dizel? 2.0 tddi? ili...? moguce da je komunikacija imo - pumpa ??
proradijo mi net zahvaljujuci fanzi
- skyline-GTR
- gx
- Postovi: 1369
- Pridružen: 26 Avg 2006, 22:26
- Location: Bosna i Hercegovina
- Contact person: Ibrahim
- Lokacija: Bosanska Krupa
Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji
Najk da krenemo redom ...
1. Odlazak na dijagnostiku??
2. Tacna godina auta?? (1996-2000 neznaci nista)
3. Koji je motor??
4. Broj motornog kompa??
5. Mate Lulic (Kastel Kambelovac) dobar majstor
1. Odlazak na dijagnostiku??
2. Tacna godina auta?? (1996-2000 neznaci nista)
3. Koji je motor??
4. Broj motornog kompa??
5. Mate Lulic (Kastel Kambelovac) dobar majstor
Danas je tesko biti budala,jebiga prevelika konkurencija
- rubin_miki
- Preminuo
- Postovi: 3382
- Pridružen: 13 Avg 2006, 00:22
- Location: Prilep Makedonija
- Specialty: tv-multimedia
- Kontakt:
Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji
samo da dopunim, U VOZNJI ili u mestu dok radi auto, ne moze da se ugasi zbog IMMO-a.tako da nije uopste iskljuceno da imate dodatnih problema sa instalacijom.
ce da izadjem na televizor,a????
http://www.macedonium.org/makedonija.swf
http://www.macedonium.org/makedonija.swf
- nike
- gxu
- Postovi: 2896
- Pridružen: 21 Mar 2010, 11:35
- Location: Split HR
- Warranty service: Atosa Arisco Ozti Fimar Roller-Grill Systemair Fiocchetti Prismafood Cappone Hendi Omniwash Icetech ItalI-Ice
- Contact person: NIKE
- Specialty: whitegoods
- Lokacija: Split, HR
Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji
Da odgovorim svima!
U vožnji! Uspio sam na zaletu da ga parkiram čovjeku u dvorište.
Nije dizel! Benzin 2.0I tj. 136 konja. Mislim da je 10-ti 1996-te. Nisam siguran.
P.S. Nije da ne može da se ugasi, jer se , faktički, ugasio!
Tj. UGASIO SE U VOŽNJI!
Kako da to sad prezentiram, osim onako kako je!
ECU je tip EEC V (rimski 5)
Broj na njemu:97BB-12A650-SC
Meni treba EEC V 97BB-12A650-ACB
Treba mi ovaj drugi da mogu isključiti imobilizator i zato što je sad u autu ručni mjenjač a originalni ECU je za automatski mjenjač kakav je bio originalno na autu.
Pošto imam problema i sa ler gasom i sa trzanjem i sa okljevanjem kod dodavanja gasa, pretpostavljam da je dio tih problema vezan sa tim što "mozak" misli da je još uvijek automatik. Zato sam odlučio promjeniti ECU i obaviti to kako treba.
Dakle, šta kažu iskusniji, dali sam na pravom tragu ili ne.
Ako netko ima ovaj drugi ECU, što ga tražim, neka me kontaktira na nmarkovi@yahoo.com
U vožnji! Uspio sam na zaletu da ga parkiram čovjeku u dvorište.
Nije dizel! Benzin 2.0I tj. 136 konja. Mislim da je 10-ti 1996-te. Nisam siguran.
P.S. Nije da ne može da se ugasi, jer se , faktički, ugasio!
Tj. UGASIO SE U VOŽNJI!
Kako da to sad prezentiram, osim onako kako je!
ECU je tip EEC V (rimski 5)
Broj na njemu:97BB-12A650-SC
Meni treba EEC V 97BB-12A650-ACB
Treba mi ovaj drugi da mogu isključiti imobilizator i zato što je sad u autu ručni mjenjač a originalni ECU je za automatski mjenjač kakav je bio originalno na autu.
Pošto imam problema i sa ler gasom i sa trzanjem i sa okljevanjem kod dodavanja gasa, pretpostavljam da je dio tih problema vezan sa tim što "mozak" misli da je još uvijek automatik. Zato sam odlučio promjeniti ECU i obaviti to kako treba.
Dakle, šta kažu iskusniji, dali sam na pravom tragu ili ne.
Ako netko ima ovaj drugi ECU, što ga tražim, neka me kontaktira na nmarkovi@yahoo.com
"Blago budalama, njima je lako jer ne misle tako!" PV
-
- Slične teme
- Odgovori
- Pregledano
- Zadnji post
-
-
RENAULT CLIO 1.4 SVETLA PREKIDAJU U VOŽNJI A ZADNJI BRISAČ DUGO RADI POSLE STARTOVANJA
napisao stiv » 13 Dec 2021, 14:13 » u Autoelektronika - 6 Odgovori
- 1130 Pregledano
-
Zadnji post napisao cubica
14 Dec 2021, 15:03
-