Zakon o zastiti potrosaca kod robe malih vrednosti

Forum za neobavezne teme.
Avatar
Ribery
___
___
Postovi: 554
Pridružen: 28 Okt 2008, 20:21
Location: Beograd
Contact person: Darko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Zakon o zastiti potrosaca kod robe malih vrednosti

Post napisao Ribery » 17 Dec 2019, 07:05

Znam da ima slicna tema ali pise reseno pa reko da otvorim novu temu. Kupio sam novi telefon NOA L11 pre 7 dana u prodavnici-servisu i dobio garanciju dve godine. Telefon ima jednu manu a to je da kada neko prica sa mnom na liniji slabo ga cujem a recimo bolje ga cuje neko ko stoji pored mene na zvucnik ovaj za spikerfon nego ja koji trebam da ga cujem. Ja ga slabo cujem i kad pojacam na maximum. Meni se to uopste ne svidja jer mi se time otkriva privatnost i ja ne zelim takav uredjaj. Kontaktirao sam prodavca i on je rekao ne mozes da ocekujes neki kvalitet za te pare. Ja se slazem da je to tacno ali isto tako ocekujem da telefon radi na te dve osnovne funkcije, da pozovem i posaljem poruku. Nisam trazio HD kameru da ima. Ko je tu u pravu i koja su moja prava kao potrosaca? Sta da radim u slucaju da predlozi da ga serviseri pregledaju kada telefon u samom startu ne radi kako treba i ja nisam zadovoljan sa uredjajem?
Posao TV servisera moras da volis da bi radio takav posao. Ovaj posao niko ne uci samo zbog novca.

Avatar
KASA1
gxu
gxu
Postovi: 1411
Pridružen: 14 Feb 2011, 10:28
Location: Zagreb
Specialty: tv-multimedia

Re: Zakon o zastiti potrosaca kod robe malih vrednosti

Post napisao KASA1 » 17 Dec 2019, 09:17

Traži drugi da vidiš ima li razlike, mada, ništa čudno,... radi se o uređaju za kolko, 10 eura? :roll:,... ne znam što se uopće upuštaš u te gluposti.
"Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!"

Avatar
Ribery
___
___
Postovi: 554
Pridružen: 28 Okt 2008, 20:21
Location: Beograd
Contact person: Darko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Zakon o zastiti potrosaca kod robe malih vrednosti

Post napisao Ribery » 17 Dec 2019, 12:15

Telefon kosta 20e ali nije ni bitno. Kupio sam neki telefon da bude nov a da imam za posao jer mi trebaju dva broja. Nisam zeleo da kupim skup telefon jer vec imam jedan dobar ali isto tako nisam hteo da kupim ni polovan da ne bih imao ovaj problem koji sada imam. Odneo sam u prodavnicu pa su rekli da ce da pregledaju. Po meni ako je nesto novo i ima garanciju dve godine treba da radi i da bude ispravno. Znam da telefon od 20e ne moze da ima ultra HD kameru niti to ocekujem ali da prima i salje poruke i da mogu da pozovem ili da mene neko pozove to ocekujem od telefona pa makar kostao i 1€. Ne znam bas dobro zakon i koja su moja prava kao kupca i u kom slucaju smem da trazim novac nazad pa sam zato postavio temu.
Posao TV servisera moras da volis da bi radio takav posao. Ovaj posao niko ne uci samo zbog novca.

Avatar
Ribery
___
___
Postovi: 554
Pridružen: 28 Okt 2008, 20:21
Location: Beograd
Contact person: Darko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Zakon o zastiti potrosaca kod robe malih vrednosti

Post napisao Ribery » 25 Dec 2019, 22:03

Za one koji nisu upuceni toliko o zakonu zastiti potrosaca evo da napisem nesto korisno:
Ukoliko želite da vratite robu koja je ispravna, ali vam se iz nekog razloga ne dopada ne možete je vratiti.Ako se kupac predomislio, pa mu se roba iz nekog razloga ne dopada ne može da je vrati. Zakon je tu vrlo jasan. U situacijama kada roba nema nikakav objektivni nedostatak ne možete je vratiti. Prodavac nije dužan da vam robu zameni ili vrati novac samo zato što ste se predomislili, odnosno pogrešili u proceni. Ukoliko se ipak odluči da to uradi to je samo njegova dobra volja. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.
Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. Prodavac je dužan da vam obezbedi dve godine od dana kupovine proizvoda pravo na zamenu i popravku robe i bez garancije. Ukoliko ste neki proizvod naručili preko interneta i želite da vratite za to imate 14 dana.Zatim, ukoliko se dogodi da proizvod ne odgovara prikazanom kvalitetu, prodavac je dužan da potrošaču ponudi zamenu proizvoda, ali potrošač može da zahteva i povraćaj novca. Ono što mnogi ne znaju jeste da pravo na reklamaciju mogu da ostvare čak i ako izgube fiskalni račun jer su trgovci dužni da čuvaju kopiju fiskalne trake tri godine i na njoj se može utvrditi dan i vreme kupovine ukoliko trgovcu pružite i neki drugi dokaz (slip, izvod sa tekućeg računa i sl.). Iz svega navedenog do 14 dana od datuma kupovine mozete da trazite pare nazad od prodavca ako uredjaj nije ispravan ili ima neki nedostatak. Meni su ponudili opciju kvalitetniju Nokia-u i prihvatio sam.
Posao TV servisera moras da volis da bi radio takav posao. Ovaj posao niko ne uci samo zbog novca.

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano
    Zadnji post

Natrag na “Kafana - Pab - Bircuz”