Stranica: 1/1.
Skytech 32SKHD20BS, slika naopako, potreban ulazk u servisni mod [ODUSTAO]
Napisan post: 14 Sep 2023, 15:04
napisao Servisplusvr
LED TV
FIRMA: SKYTECH
MODEL: 32SKHD20BS
CHASSIS: HLS89FJ-i
MAINBOARD: JUC7.820.00244885
PANEL: C320Y19-5C
***************************************
SIMPTOMI:
Slika okrenuta za 180 stepeni.
DETALJAN OPIS KVARA i PREDUZETE RADNJE:
Na tv-u zamenjen panel ali je slika okrenuta za 180 stepeni, potreban mi je ako neko zna ulazak u servisni mod da bih je podesio.
Hvala unapred.
Re: Skytech 32SKHD20BS potreban ulazk u servisni mod
Napisan post: 14 Sep 2023, 17:26
napisao rinedel
pokušaj SOURCE 3***.
Re: Skytech 32SKHD20BS, slika naopako, potreban ulazk u servisni mod
Napisan post: 14 Sep 2023, 23:45
napisao Servisplusvr
Probao sam Source 3*** ali ne prihvata, verovatno nije taj ulazak u sm.
Re: Skytech 32SKHD20BS, slika naopako, potreban ulazk u servisni mod
Napisan post: 15 Sep 2023, 09:23
napisao KASA1
Kolege, u javnom dijelu zasad pravilnikom nije dozvoljeno iznošenje načina ulaska u SM. Dok je tome tako, držite se preporuke.
@Servisplusvr, naslov teme mora u formi "PROIZVOĐAČ, MODEL, KRATAK OPIS KVARA". Vodi ubuduće računa o tome da ne ispravljamo stalno za tobom.
Re: Skytech 32SKHD20BS, slika naopako, potreban ulazk u servisni mod
Napisan post: 16 Sep 2023, 09:03
napisao Servisplusvr
Nisam obratio pažnju na to u vezi pravila foruma, za naredni put ispravljam grešku.
Re: Skytech 32SKHD20BS, slika naopako, potreban ulazk u servisni mod
Napisan post: 23 Sep 2023, 18:03
napisao Servisplusvr
Molim administratora da zatvori ovu temu. Tv nije rešen, vraćen vlasniku.
Re: Skytech 32SKHD20BS, slika naopako, potreban ulazk u servisni mod
Napisan post: 23 Sep 2023, 20:52
napisao alexa_pg
Žao mi je kada se izgubi puno vremena oko neke popravke i na kraju se ništa ne uradi no se aparat vrati stranci nepopravljen.
Možda je sama diskusija išla u pogrešnom pravcu. Traži se ulazak u SM a suština je trebala biti kako okrenuti sliku.
Osim softverskih rešenja postoje i hardverski zahvati koji rešavaju ovaj problem.
No nema veze. Završilo se tako kako se završilo. Biće bolje drugi put.