Stranica: 1/1.

Problem sa zamrzivačem

Napisan post: 20 Okt 2006, 23:36
napisao ziva
Pozdrav članovima grupe!
Imam jedan problem sa zamrzivačem. Naime, menjao sam kompresor, normalno je radio sve dok nije postigao odredjenu temperaturu a onda je prestala cirkulacija freona. U pitanju je LTH zamrzi-
vač. Ako neko zna neka mi odgovori kako da rešim ovu situaciju. Unapred hvala.

Pozdrav: ŽIVA

Napisan post: 20 Okt 2006, 23:43
napisao fanzo
Malo su se ulenjili ovi majstori za belu tehniku. Pošto je većina ovde rtv struke , nadam se da će neko adekvatan da pročita tvoju poruku.

Napisan post: 21 Okt 2006, 00:43
napisao BD-electronic
Da ti nije negdje probijena cijev i ispušta ti freon, ili možda termostat neradi pa ti se pregrijava motor .

Problem sa zamrzivačem

Napisan post: 21 Okt 2006, 08:18
napisao ziva
BD-electronic je napisao:Da ti nije negdje probijena cijev i ispušta ti freon, ili možda termostat neradi pa ti se pregrijava motor .
Motor je potpuno nov i kratko je vreme rada da bi se pregrevao. Termostat je ispravan. Jednostavno, imam utisak da dolazi do začeplje-
nja cevi.

Napisan post: 21 Okt 2006, 09:15
napisao BD-electronic
Ja sam se nekad davno zezao sa tim stvarima jer sam radio srvis risivera jednoj firmi pa je čovjek želio da i tu tehniku radim jer je bio zastupnik za goreje pa sam poslan na obuku i kupio mi čovjek sve potrebne alatke i to nove i kvalitetne pa nisam mogao da odbijem ali sve u svemu nemam mnogo iskustva u tome !
A šta misliš da probaš da ispustiš freon pa nanovo da ga ubaciš, znam da se dešavalo takva stvari da se začepi cijev ali se nesjećam sad šta se ubacivalo da se to pročepi.
Možda da samo nanovo napuniš freon.

Napisan post: 21 Okt 2006, 15:42
napisao chellawy
evo sad cu cimnem frenda
da ti kaze sto god

za zivu

Napisan post: 22 Okt 2006, 01:15
napisao vladimirbp
verovatno ti je zagusio sistem.Ako ti ide manometar ka vakumu sigurno je zagusio.Uzmi freon 11 i ubaci u isparivac i produvaj ga sa freonom 12.Zameni susac i napuni ponovo instalaciju freonom.Trebalo bi da bude sve u redu.Verovatno imas vlage u sisitemu pa zato dolazi do mrznjenja na izlasku kapilare u isparivac.Ako budes imao i dalje problema javi se...ali onda bi morao da das vise podataka o tome sta se desava.Nadam se da sam ti pomogao...

Re: za zivu

Napisan post: 22 Okt 2006, 12:25
napisao ziva
vladimirbp je napisao:verovatno ti je zagusio sistem.Ako ti ide manometar ka vakumu sigurno je zagusio.Uzmi freon 11 i ubaci u isparivac i produvaj ga sa freonom 12.Zameni susac i napuni ponovo instalaciju freonom.Trebalo bi da bude sve u redu.Verovatno imas vlage u sisitemu pa zato dolazi do mrznjenja na izlasku kapilare u isparivac.Ako budes imao i dalje problema javi se...ali onda bi morao da das vise podataka o tome sta se desava.Nadam se da sam ti pomogao...
Baš to se dešava - manometar ide ka vakumu. Sve normalno radi dok ne postigne minus negde oko -15 i onda krene da opada pritisak i nečuje se da cirkuliše freon i normalno prestane da hladi! Puno si mi pomogao, hvala ti, uradiću kako si preporučio i javiću da li je uspelo.

Pozdrav ŽIVA!

Re: za zivu

Napisan post: 24 Okt 2006, 00:06
napisao ziva
ziva je napisao:
vladimirbp je napisao:verovatno ti je zagusio sistem.Ako ti ide manometar ka vakumu sigurno je zagusio.Uzmi freon 11 i ubaci u isparivac i produvaj ga sa freonom 12.Zameni susac i napuni ponovo instalaciju freonom.Trebalo bi da bude sve u redu.Verovatno imas vlage u sisitemu pa zato dolazi do mrznjenja na izlasku kapilare u isparivac.Ako budes imao i dalje problema javi se...ali onda bi morao da das vise podataka o tome sta se desava.Nadam se da sam ti pomogao...
Baš to se dešava - manometar ide ka vakumu. Sve normalno radi dok ne postigne minus negde oko -15 i onda krene da opada pritisak i nečuje se da cirkuliše freon i normalno prestane da hladi! Puno si mi pomogao, hvala ti, uradiću kako si preporučio i javiću da li je uspelo.

Pozdrav ŽIVA!

Uspelo je! Još jednom zahvaljujem svima na pomoći.

Pozdrav ŽIVA

Re: za zivu

Napisan post: 24 Okt 2006, 08:39
napisao Damiru
ziva je napisao:
vladimirbp je napisao:verovatno ti je zagusio sistem...
Uspelo je!...
Eto još kandidata za expert, smer bela (rashladna) tehnika. :)

Napisan post: 24 Okt 2006, 12:19
napisao chellawy
Damiru
Pa sta da ti kazem?
Druzim se samo sa pravim ljudima ;)

A decko je genije za belu i rashladnu tehniku, jos samo da ga malo obucim oko elektronike i bice car :!:

ajte majstori i na ovj grupi malo zivlje :viola:

RESENJE ZA LADJENJEEE

Napisan post: 15 Nov 2006, 22:50
napisao frozzen
Pre zamene kompresora OBAVEZNO zameniti susac i ako je moguce napuniti sistem jednom i ispustiti freon pa ce se vlaga i ulje koje je izbacio stari kompresor u nekoj meri izbaciti iz sistema.Ukoliko nemas freon r 11 za ciscenje sistema najjednostavnije je oseci kapilarnu-tanku cev i nastaviti je novom ISTE DUZINE jer to je obicno mesto gde zacepi vlaga i ulje

Napisan post: 28 Okt 2007, 23:52
napisao JaroslavBires
:lala: Dobra vakum pumpa po mogućnosti dvostepena rešava problem vlage u sistemu, ukoliko isti nije bušan!!! Ponekad se rešava Tawzen- om, alkoholom, koji vezuje vlagu za sebe, oko 20ml po uredjaju, no ja sam više pristalica doooobrog vakuma. Nekad ako je sistem stajao otvoren (provera prethodnog majstora dali ima plina!), i pored najboljeg vakuma javi se čep na kraju kapilare, pustim sistem da se dobro otopi, pustim ponovo u rad, (ako treba ponoviti par puta), sledi zamena sušača, koji je pokupio vlagu novim...

Problem sa zamrzivačem

Napisan post: 29 Jan 2008, 04:02
napisao frigo
Pozdrav Drugari!
Postoje ovo moje prvo pisanje na ovom forumu, necu da budem suvise opsiran...
Sto se tice LTH zamrzivaca osnovno pravila s obzirom na starost zamrzivaca, kapilara se sece do ulaska u kutiju maxsimalno i to parce sto se izbaci vratise novo iste duzine i preseka pribliznog postecoj il za malo veci presek nesmeta nikako manji, i dodati po proceni ako je vec par puta punjen i menjan susac gasa par cm duza, razlog je taj sto te kapilare su da se izrazim cupave iznutra nisu glatke a i taj prvi deo kapilare je na udaru zakrecenja posto ne ostaje sve u molekularnom situ susaca gasa.
Za moje prvo javljanje tolko, s obzirom da je tema postavljena davno...
Ako ima interesenata za nastavak oglasicuse...