Stranica: 1/1.
DORIN K 250 cs prikljucak REŠENO
Napisan post: 09 Mar 2016, 23:05
napisao bnoki
Moze li pomoc oko spajanja DORINA serije K kako se spaja u trougao kako u zvijezdu jer sam se slabo sretao sa ovim nacinom prikljucnica
Re: DORIN K 250 cs prikljucak
Napisan post: 10 Mar 2016, 00:15
napisao Soko
Mogao si bar malo da obrises taj klembert pre slikanja.
Ako sam uspeo dobro da vidim ispod sloja blata, to je vec spojeno u zvezdu. Nemas ti tu sta da prevezujes jer je taj kompresor verovatno vec premotavan pa je zvezdiste vec spojeno i ostavljeno unutar kucista.
Na kompresorima koji nisu premtavani ili koje vikler vrati u provbitno stanje ima jos 3 zice koje vode do tri spoljne kleme pa se onda horizontalnim ili vertikalnim postavljanjem kratkospojnika bira kakva ce biti veza.
Re: DORIN K 250 cs prikljucak
Napisan post: 10 Mar 2016, 08:56
napisao bnoki
to je bilo sve na brzinu u mracnoj prostoriji covjek mi je samo probno ukljucio i to radi a meni nije jasno kako radi kada ZXY nisu nigdje spojeni.U pitanju je citav agregat sa automatikom za sitne pare.
Re: DORIN K 250 cs prikljucak
Napisan post: 10 Mar 2016, 15:47
napisao bracans
Verovatno je premotavan motor, tako da ti je izvuceno samo za prikljucak napojnog kabla, dole slika originalnog spajanja.
Re: DORIN K 250 cs prikljucak REŠENO
Napisan post: 13 Mar 2016, 00:17
napisao nike
Taj dotični kompresor se spaja u trokut jedino kad je trofazni napon 220V a ne 380V kao kod nas! Zato je i naviklovan sa spojem u motoru, da se više ne pogriješi! Vjerojatno ga je netko nepismen (električarski) spojio u trokut i tako i izgorio!
Ako piše Δ220/Y380 onda se taj motor nikako u nas ne smije spojiti u trokut na našoj mreži!
Re: DORIN K 250 cs prikljucak REŠENO
Napisan post: 15 Mar 2016, 13:05
napisao @bane@
Osim preko frekventnog regulatora.(mislim na motore sa natpisom 220/380)
Re: DORIN K 250 cs prikljucak REŠENO
Napisan post: 25 Apr 2016, 20:17
napisao bolenbgd
nike je napisao:Taj dotični kompresor se spaja u trokut jedino kad je
trofazni napon 220V a ne 380V kao kod nas! Zato je i naviklovan sa spojem u motoru, da se više ne pogriješi! Vjerojatno ga je netko nepismen (električarski) spojio u trokut i tako i izgorio!
Ako piše Δ220/Y380 onda se taj motor nikako u nas ne smije spojiti u trokut na našoj mreži!
Slika zaslona 2016-03-13 00-24-41.png
trofazni napon 220V
da te dopunim nadam se bez ljutnje
susreo sam se sa njim , IT sistem zaštite
nepostoji nula napon izmedju faza 220v izmedju faze i zemlje oko 140v
trafo je uzemljen preko neke impedanse
sistem zastite IT za u Evropi koriste samo Norveška i Albanija , direkt odgovor od norvezana je bio jeftiniji kabl
da ne pametujem ako se ko susretne sa ovim nije komplikovano ,
osigurači dvopolni na monofaznim potrosačima , takodje recimo prekidač za svetlo prekida oba provodnika
fidovke su malo drukčije prednaponska ista ili slična
samo malo ljudi se zbune kad vide da nema Nule