Eto nitko da zagrize!Soko je napisao:Mozes i rekuperatorom da ohladis bocu jako brzo. Razmisli kako .
Ako ti nista ne padne pamet, javi pa cu ti dati ideju.
Pomoć:
Boca sa dva ventila!
:lol:
Urednici: goranfri,nike,sim,Honorarac
Eto nitko da zagrize!Soko je napisao:Mozes i rekuperatorom da ohladis bocu jako brzo. Razmisli kako .
Ako ti nista ne padne pamet, javi pa cu ti dati ideju.
Kod: Označi sve
http://miloc.hr/klima-uredaji/cijena/turbo-kleen-sredstvo-za-ciscenje-rashladnih-sistema
Kod: Označi sve
http://issuu.com/errecom_catalogs/docs/cat.h.03_15.en/c/scbwzgu
Količina plina u cilindru, da bi se ostvarilo hlađenje boce, ovisi o veličini kompresora rekuperatora. Nije to neka fiksna veličina za sve slučajeve. Pošto ta veza rekuperatora i boce predstavlja jedan mali rashladni sistem (kompresor rekuperatora, kondenzator rekuperatora, ventil na boci ili rekuperatoru kao prigušni element i boca kao isparivač), potrebna je određena minimalna količina rashladnog sredstva u cirkulacji da se desi hlađenje jednako kao i minimalno punjenje u frižideru da bi frižider hladio!gordecka je napisao:u sistemu rekuperacije, moze i ovako,stim da kod mene u uputstvu pise da mora biti minimalno 0,5kg tecnog gasa, !
Polaris je napisao:Slazem se, ali nisam siguran da je u slucaju fizidera moguce "odsisati" sav freon iz instalacije. Boca moze da povuce ne vise od 50% sarze (ispravite me ako gresim). A i ekonomski je neisplativo. Recimo da u jedan njegov zamrzivac moze da se smesti najvise cetiri boce freona, koji ima malu relativnu gustinu, a samim tim i malu "termicku masu", elektricna energija koju ce taj zamrzivac potrositi u cilju odrzavanja temperature tih boca je veca od cene kostanja freona koji ce na taj nacin "izvuci".
Ovo me podseti ali nemogu da se setim na nekim ja mislim francuskim kolima su stavili samo jedan servisni prikljucak, na niski pritisak su stavili prikljucak za visoki pritisak ali sam zaboravio model automobila. :) Bio sam malo zbunjen konstrukcijom ali sam je resio.freonr12 je napisao:Cesto ovaj metod hladenje freona korstim i kad punim sistema hladenje kod kolima kuji na sistem nemaju ugraden ventil na utis nego imaju ventil samo na potis u ovim slucajima vakumiram sistem preko potisa ipustam freon od menzure na sitem u pocetku ima da prede samo mala kolicina freona na sistem ali posle sve sta trebate da uradite jeste da hladite kondenzator freona na kola ,prosto receno prskajte kondenzator sa hladnom vode i freon od menzure veoma brzo ce da prede na sistem do odgovarajuce grama freona potrebljiv za taj sistem.(objasnjenje motor od kola mora da bude ugasen)
Kod: Označi sve
http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?forum=6&topic=106